Hur mycket väger mitt huvud?

Gårdagen kortfattat:
Shopping: bikini, gröna linnebyxor och turkos kjol med brunt mönster!
Restaurangbesök: Gott, gott, gott, kul sällskap och 400 spänn fattigare.
Kak: Lite folk, men jag hade skitkul. Kändes som jag kände typ alla.
Killen bakom mig spydde på nattbussen, men det var väl också det mest spännande som hände på hemresan.
Sov ca 4 timmar, och har nu varit uppe så pass länge att jag tom rakat benen. Snart dags att dra till stationen och möta sofia i stan för att inhandla diverse födelsedagspresenter.
Det kommer att bli en tung dag. Lika tung som mitt huvud känns just nu.
Kolla in vimmelbilderna på clubkak.se
Jag har en känsla av att jag var lite av en linslus igår, men de har inte lagt ut bilderna än, så jag vet inte...
Jag kanske blev censurerad.

Kommentarer
Postat av: sandra

haha :)

då håller jag koll ;)

ha så skoj i stan idag då, och jag vill se bikinin!!!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback