La la la la... :)

Min lägenhet är färdig...lalala...
Jag kommer gå omkring i värsta lyckoruset hela dagen och nynna för mig själv.
Jag har packat nu, och är beredd att flytta på efm.
Hoppas bara att lägenheten passerar besiktningen som sker idag.
Jag var där igår, och det enda som saknades var mitt badkar. På besiktningslappen skulle man skriva om man hade kommentarer på renoveringen, så jag skrev med stora blå bokstäver:
VAR ÄR MITT BADKAR? JAG HADE BESTÄLLT ETT, MEN JAG SER INGET!
Hoppas att det bara är så att de tänkte sätta in det nu på morgonen. Annars blir jag galen.
Mitt badrum har för övrigt krympt en hel del, pga nya väggar och inbyggnad av diverse rör.
Jag har ett sjukt litet badrum! Allvarligt! Om badkaret ska få plats, så kommer inte jag att få plats i det.
Ungefär på den nivån är det.

Kommentarer
Postat av: sandra

åååå jag vill jättegärna träffa dig.

behöver lite paus från skolan.

tänker ev. åka in till v-ås imorgon på invigningen av utställningen där jag är med på film som viking :)

Postat av: sandra

det kan du säkert få :)

det börjar kl.12, eller kl.12.30 :)

2008-05-16 @ 12:04:06
URL: http://oktoberkyssar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback