Sällskapsbehov

Åkte för övrigt till Jocke i fredags för att få lite ensamtid med honom.
Tittade på film och beställde pizza och vaknade i hans extremt sköna säng (till skillnad från föräldrarnas stenhårda gästsäng) med en gosig, varm katt på magen och en ursöt sovande Jocke bredvid mig. Låg och lyssnade på Tippex spinnande och jockes andetag länge innan jag somnade om. Det var alldeles för länge sedan vi träffades utan en massa andra människor runt omkring och en fest på gång. Jag har saknat det.
Jag har börjat få ett enormt stort behov av att umgås med mina vänner. Och jag börjar bli en egoistisk människa igen.
Ni vet, den "egoistiska jävla faghagen" is back! Jag vill ha mina vänner för mig själv. Punkt.
Någon gång kanske det går över. Om ni har tur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback