Varning!

Alltså, fy fan. Så dåliga plantor som de hade på Plantagen har jag nog aldrig sett.
Jag skulle inte tagit med dem hem om de så hade kastat dem efter mig.
Bara så ni vet. Åk inte dit.
Detta betyder alltså att min balkong fortfarande är grå och tråkig.
Apropå något helt annat så funderar jag på att ta en tripp till stan efter jobbet och kanske hitta nåt snyggt att ha på mig på fredag när vi ska äta med jobbet och sen ska jag möta upp Jocke och så ska vi på fest. Och jag har ingenting átt ha på mig. Eller, rättelse, jag har ingenting som jag vill ha på mig.

Annars då?
Ska strax börja läsa I mörka skogen av Peter Abrahams (till bokpratet imorgon) och lyssnar i denna sekund på Se bastasse una canzone med Eros Ramazzotti.
Och ute skiner solen, som vanligt.
Nu kom jag dessutom på att jag inte kan åka till stan. Har ju Läseklubb.
Men åh...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback