busy week

I lördags var jag och Jocke alltså på maskeradfest. Vi var ju Patsy och Edina och minglade bland liemannen, penntroll och mentalpatienter i tvångströja. Kul hade vi iaf men jag var rätt seg igår. Jag lovar att jag ska lägga in kort, men det blir ikväll.

För övrigt så är mitt sovrum snart klart. Hon ska måla taket, slipa lite på spacklet och sen tapetsera. Förhoppningsvis är hon i full gång just nu. Jag kan knappt vänta tills jag får flytta in i sovrummet igen. Tänkte kanske ha en liten fest då i höstmörkret. Vill ni komma i så fall?

Annars är det här en ganska galen vecka. Jag ska ut och äta med jobbet på torsdag (fira att vi gått till München), sen till Sabina på fredag och träffa Carro (Hurra!) och på lördag är det Kak-fest i Västerås.
Massa roliga saker att se fram emot alltså. Kan behövas.



Kommentarer
Postat av: sandra

dricka lite vin och sällskapa, låter som en plan :)

2008-11-03 @ 18:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback