Härlig helg

Åh, jag gillade Twilight. Även om den var lite nördig emellanåt.
Jag var lite rädd att jag skulle bli besviken på Edward Cullen, men han levde upp till förväntningarna. Miljöerna var riktigt snygga, och de hade lyckats bra med castingen tycker jag.
Iaf så var det en trevlig kväll, och jag vill faktiskt se filmen igen.

Igår travade jag upp på vinden och plockade ner julstjärnorna, lite julpynt och sånt. Det är dags nu tycker jag.
Ljusslingan åkte upp i ett fönster och snart ska belysningen på balkongen upp också.
Snön dalar ner ute och det är exakt en månad till julafton. Jag trivs.

Sen hade vi ett fantastiskt rolig linedance-pass. Vi fick lära oss en dans som kallas för Zorba, och man känner sig som en kosack-dansare ungefär, och den går så jävla fort så man hinner knappt tänka. Men man hinner skratta, och det är det viktigaste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback