irriterande

Igår var jag galet trött när jag skulle upp och iväg till jobbet. Skulle dessutom starta dagen med en massa 6-åringar på besök. Trött som ett as sprang jag upp och ner i trappan mellan källaren och biblioteket (som ligger en trappa upp från markplan) med ett rött garnnystan, mjölkpaket, fiskskelett och vattenpölar (ehh, jag orkar inte förklara).
Jag plockade fram en akvarieskål med vatten och fisk i och lade ut en råttsvans i en blodpöl.

När jag sen äntligen var klar så ringer läraren och säger att de inte kan komma. Hurra...
Bara att plocka undan allt igen alltså.

För övrigt så har a-s och jag roat oss med att klättra runt i (eller ja, inte riktigt i, men runtomkring) trädet och sagobrunnen på barnavdelningen för att hänga upp två ljusslingor som nu lyser alldeles förträffligt vackert. Kom och titta, vet ja.

Kommentarer
Postat av: magnus

kolla länken

Postat av: mia

Men shit! Ge mig!

2008-11-19 @ 12:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback