15 minuter kvar

Åh, hurra, snart är klockan äntligen sju. Den här eftermiddagen har varit lång.
Mina axlar mår lite bättre idag. Funderar nästan på att simma lite imorgon kväll. Nån som vill sällskapa?
Just nu vill jag bara hem. Jag fryser, är trött och längtar hem till Tunnlar, boken som jag håller på och läser. Fick nämligen aldrig med mig den hit, och den där Denise Rudberg-boken var inget att ha.
I helgen vankas barnteater med Anja. Om hon är piggare än hon varit i veckan. Vi ska gå bara hon och jag, eftersom hon hävdar att alla bara leker med Olle hela tiden. Annars har jag inga planer alls. Jag vill faktiskt bara ligga under ett täcke och läsa, läsa, läsa. Förhoppningsvis ringer de från bokhandeln imorgon och säger att jag kan hämta Cornelia Funke's Bläckdöd. I så fall lär ni inte höra av mig på hela helgen. Det är sista delen i Bläck-serien, och jag har väntat alldeles för länge för någon med så lite tålamod som jag.


Kommentarer
Postat av: sandra

kramar och "trevlig helg".

jag är öppen för stavning nästa vecka, nästan närsom.

2008-09-12 @ 07:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback