Just another ordinary day...

Jag börjar bli rastlös. Det kryper i mig efter att få göra något utmanande, något annorlunda. Något jag inte gör varje dag.
Problemet med mig är att jag inte vet vad jag vill göra annorlunda. Vad som behöver förändras.
Ni har hört det här problemet från mig hundra ggr förut, och jag är fortfarande kvar. Det driver mig till vansinne. Jag driver mig själv till vansinne. Det är den enda sanningen.
Just nu känns allt ganska trist. Jag har en tejpad axel som gör ont, och det kommer från min onda nacke, som kommer från mina onda käkar, som kommer från att jag är så spänd hela tiden. Mest när jag sover. Men var kommer det där spända ifrån då? Vad är det som gör att jag inte kan slappna av? Inte ens när jag sover? Ja, jag vet visserligen delvis var det kommer ifrån, men det kan inte vara hela sanningen. Jag är bäst på att analysera mig själv, men just nu har inte ens jag svaret. Och det driver mig till vansinne. Den onda cirkeln måste brytas. Nån som har nåt förslag på hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback