Nu jävlar...

Sitter här på kontoret och undrar varför jag tog i så väldigt på simningen imorse. Då var det hur skönt som helst, men snart kommer mina axlar att hata mig ordentligt. Jag känner hur det kommer krypande.
Lyxade till det med lite ångbastu idag, så nu är jag skönt avslappnad och trött i kroppen.
Imorse när jag simmade beslutade jag mig för att verkligen göra nåt åt mitt fetto-problem. Jag har motivation nu. Det är vanligtvis den som brukar fattas annars. Jag går (nästan alltid) till och från jobbet, plus en liten promenad på lunchen. Jag dansar linedance och simmar. Nu är det bara maten som måste ändras. Och jag börjar bli duktig där också. Faktiskt.
På lördag är det Kulturnatt i Västerås. Förhoppningsvis ska jag dit en sväng. Och på söndag kommer sofia och hjälper mig att riva och slipa tapeter. Nån mer som vill hjälpa till? Jag kan bjuda på mat eller så...

Kommentarer
Postat av: Magnus

Så bra, du har inte blivit skjuten....



Tack för erbjudandet med tapeter men jag ska eh, tvätta håret. Planerat det länge nu. Dessutom finns det folk som har betalt för sånt där.

2008-09-17 @ 12:26:47
Postat av: mia

Ja, att tvätta håret på dig måste ju ta minst hela helgen. Förstår att du inte hinner hit.

2008-09-17 @ 13:51:51
Postat av: sandra

maria. vi måste in på kulturnatt. jag förgås snart i mitt mögel.

2008-09-18 @ 13:33:42
Postat av: sandra

maria. vi måste in på kulturnatt. jag förgås snart i mitt mögel.

2008-09-18 @ 13:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback