Nytt favoritband?

Jag har ju en tendens att bli lite besatt av saker sådär hux flux. Så efter att ha tittat på alla 19 avsnitt av Mitt så kallade liv, så googlade jag Jared Leto lite. Visste ni att han har ett band som gjort skivor och allting? De heter tydligen 30 seconds to mars och efter att ha kollat och lyssnat lite på youtube så kan jag bara konstatera att han/de är riktigt bra. Både på att skriva låtar och att sjunga. Och allvarligt- hur jävla snygg är han egentligen!?
Lyssna på en akustisk version av The kill
här.

Kommentarer
Postat av: Magnus

Nu blir jag besviken, visste inte du att han har ett band?

2008-09-15 @ 14:12:12
Postat av: mia

Näpp

2008-09-15 @ 15:42:55
Postat av: Syfia

Jag har ju deras skiva, och har haft den ett tag! Tänk att jag visste nåt som inte du visste för en gångs skull =P



PÖSS

2008-09-15 @ 21:08:23
Postat av: mia

Mäh! varför har du inte lånat ut den till mig då? Det är ju Jared Leto för guds skull!!! :D

2008-09-16 @ 08:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback