Hooked up

Så, jag är uppkopplad till fem elektroder via fem sladdar i regnbågens alla färger som går till en dosa. Allt detta är fasttejpat med stora tejpbitar så att jag ser ut som värsta lapptäcket på typ hela framsidan.
Jag ska göra ett 3-dygns EKG (Vad hände med 24-timmars? ) om ni inte visste det. Jaja, i vilket fall så läser den inte av mina hjärtslag hela tiden, utan jag ska trycka på en knapp när jag känner att hjärtat slår konstigt. Detta har redan lett till att jag går runt och känner efter hela tiden och tänker "slår det konstigt? ska jag trycka?". Framåt söndag så kommer detta paranoida beteende ha lett till att mitt hjärta slår volter runt sig själv.
A-K undrade om jag ser ut som en självmordsbombare. Och ja, det känns lite så, ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback