klippa klippa

Åh, bara 40 minuter kvar till min klipptid.
Håret har varit en plåga varje morgon i ett par veckor nu, och idag är det mer än överjävligt eftersom jag helt enkelt ignorerade det imorse. Vem fan fixar håret innan de ska till frisören?
Ikväll blir det teater med sandra. Vi ska till Västerås och se Vem är rädd för Virginia Woolf?
Innan det ska det förhoppningsvis bli lite snabb panik-shopping eftersom jag typ har ett par byxor som sitter som de ska, och de är 3/4 byxor. Alltså inte några som jag vill gå på fest i på lördag.
Festen kommer dessutom att bli riktigt rolig tror jag. Nypremiär för kak med nya lokaler och
Diamond Dogs på scen. Jag är laddad.
Nu, bara 36 minuter kvar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback