Sammandrabbning

I söndags var det sammandrabbning på blodigt allvar hemma hos mig.
Jag började med att bjuda på glass och maränger och hemgjorda havreflarn för att blidka dem lite, så att de skulle låta mig vinna, men hjälpte det? Nej, precis som förra årets match i Myrstacken så sopade Jeanette banan med oss alla.
Jag blev iofs mobbad genom hela spelat och fick mina in- och utgångar barrikaderade, och det är såklart därför jag inte vann. Visst?
Jag avskyr spel som går ut på tur. Som vilken myra som går magnetiskt ihop med de andra. Jag har alltid otur.
Och den som kom på uttrycket "otur i spel, tur i kärlek" kan ju stoppa upp det någonstans där solen aldrig skiner.
Iaf, det andra spelet, Rörmokar'n, gick lite bättre. Sandra vann visserligen, men jag kom iaf i mål, vilket är mer än man kan säga om våra andra två medtävlande. Moahaha (lite djärvt att skratta nu, jag vet, men lite roligt måste man väl på ha, ok?).
Roligt hade jag iaf. Tack för att ni kom. ♥


Kommentarer
Postat av: A-K

Vad menar du? Var det någon som inte kom i mål? Det kommer jag inte ihåg ; )

Tack för att vi fick komma!! Kram på dig

2009-04-07 @ 09:30:47
Postat av: sandra

aaah; kolla in den perfekta rosa rörledningen...

2009-04-07 @ 09:40:31
Postat av: Magnus

Men den turkosa var ju snyggt byggd!

2009-04-08 @ 22:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback