Upp och ner...

Min motivation för träning och sund mat har haft en rejäl svacka de senaste veckorna. Är vi förvånade? Nej, inte direkt, jag är nog världens sämsta viktväktare. Men nu börjar motivationen komma tillbaka. Jag känner mig peppad. Nu ska jag bara dra med mig den som brukar peppa mig. Någon som känner sig träffad? ;)
Snön och isen är borta, och det finns inga ursäkter för att slippa stavgången längre, okej!?

För övrigt så ska det tydligen vara makalöst svårt att kunna få ihop tre sammanhängande dagar i sommar för att åka till Liseberg och åka bergodalbanor tills man knappt kan gå rakt. Vi får se hur det går...

Kommentarer
Postat av: sandra

moi? näver.

ska vi stava nån kväll?

tänkte först imorgon men då är vi ju lite busy redan :p

2009-04-22 @ 09:13:10
Postat av: mia

Har du stavar då?

Jag kan när som helst nästan. Bara tvinga mig. :)

2009-04-22 @ 13:06:00
Postat av: sandra

eeh; nä.

men jag får fixa det, måste nog bara ha lite cash.

2009-04-23 @ 06:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback