Trädgård: Riktig vs. FarmVille

Okej hörrni, jag vet att bloggen blivit lite lidande på senaste.
Boven i dramat heter FarmVille. Ja, de flesta av er kännar nog igen sig. Oerhört beroendeframkallande. Men vem bryr sig? Jag har en trädgård! Med en röd lada, redskapsskjul, workshop, kor, grisar, får, ankor, träd av alla de slag och massor av land att plantera i. Nästa steg är såklart att försöka fixa en trädgård som man faktiskt kan gå runt i utan att vara en pytteliten mini-me på dataskärmen.

Iaf så försöker jag ju. Skördade morötter PÅ RIKTIGT igår. Inte på nån sabla dataskärm. Och kolla vad de har slingrat ihop sig. Värsta morots-orgien liksom. Kanske bäst jag håller mig till FarmVille. Där ser allt perfekt ut, och så får man betalt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback