Bokrean avklarad!

Imorse klockan 6.30 satte jag mig på tåget mot Bokrean!
Inte för att jag skulle ha något speciellt, men det har blivit lite tradition för mig och äldsta syrran som lämpligt nog har sportlov. Jag köpte iaf ett par engelska ungdomsböcker, Lyckans hjul av Kajsa Ingemarson, en bok som ska ges bort och så den bästa boken:
"I hate  myself and want to die: The 52 most depressing songs you've ever heard."
 Kan inte bli annat än ljuvligt...

Sedan passade jag på att springa in på ica och hämta mitt hyllpapper också. Det är somrigt och sockersött och jag vill egentligen kasta mig hem och sätta in det i skafferiet, men istället ska jag göra 6 timmar i Kolbäck.
Snacka om antiklimax.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback