Tack allihop!

Först och främst vill jag bara tacka alla underbara människor som gjorde lördagskvällen fantastisk.
Jag hade jätteroligt. Hoppas att ni också hade det. Bilder kanske kommer senare.

Igår var jag ju inte överdrivet pigg, det kan jag ju inte påstå. Magnus och jag tog oss ändå in till stan, gick omkring lite och åt lite lunch på Gränden. När jag kom hem var jag så himla trött. Höll mig vaken till ungefär 17, men sen tänkte jag att jag skulle powernappa en halvtimme eller så innan dansen. Vaknade 19.20.
Missade alltså dansen, vilket jag får sota för på söndag eftersom de lärde sig en ny dans igår. Jag fick dessutom sota för det i natt då jag inte kunde somna.

Förresten så har jag piffat upp köket lite. Är det det sötaste diskstället nånsin, eller vad?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback