Utmaning

Hörde ryktas om en överenskommelse där man skulle ut och gå vissa minuter om dagen.
Jag har bestämt mig för att hänga på. Idag tog jag stavarna till jobbet, och höll på att svettas ihjäl på kuppen. Det var ju inte alls kallt som jag trodde. Och nu går det inte att skylla på att det är för halt heller, för utan gummiplupparna på stavarna så gick det alldeles utmärkt! *harkel*
Stavarna ska alltså med till och från jobbet från och med nu. Så är det.
Jag provade nämligen mig igenom alla jeans som jag har i garderoben, och (det här är ju sjukt!) men jag fick inte ihop ett enda par, förutom ett par som jag köpte när jag var som tjockast och som var stora redan då. De är fortf stora (puh!).
Så, stavgång, simning och linedance och så lite ändring av matvanorna så kan det nog bli någon liten förändring iaf...
Så, hur många minuter ska du gå om dagen? Hänger du på?

Kommentarer
Postat av: A-K

jag har Dilba här igen. Ta med dig stavarna och gå en runda med oss!!

2009-02-23 @ 09:28:17
Postat av: Magnus

Jag har drömt om het, vild, hård, svettig sex heeeeela natten.. Med en av mina bästa killkompisar. Det var spännande, nästan lite besviken när jag vaknade faktiskt...

Jag behöver en karl..

Ska jag försöka passa ihop dig med en ny kollega eller?

2009-02-23 @ 12:35:56
Postat av: mia

Om du passar ihop mig med någon- hur hjälper det dig? undrar

2009-02-23 @ 15:47:35
Postat av: mia

Och a-k: Bara säg till när du har tid...

2009-02-23 @ 15:48:05
Postat av: Magnus

Klart det hjälper mig... dubbeldejta!

2009-02-23 @ 23:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback