Vasaloppsdags

Just nu har jag bara en massa roligheter framför mig.
Läseklubb på efm, och ikväll ska jag till konserthuset och kolla på DiLeva.
Imorgon är det klädshopping med lillsyrran och date med sandra på kvällen.
På lördag blir det de sista melodifestivalbidragen och på söndag är det äntligen Vasaloppet!
Det är årets stora happening, nästan lika stort som esc.
När jag var liten så var Vasaloppsdagen en av de få dagarna då man fick äta frukost i soffan och gå i pyjamas ända till lunch då den första gått i mål.
Jag älskade att gå upp tidigt tidigt och titta på sändningarna som började redan före starten.
Då de intervjuar inbitna blåbärssoppskokande damer och utklädda människor (tänk svensexa) i startfältet som aldrig kommer klara alla 9 milen och vet det.
På söndag kommer jag att sitta där och skratta och heja till lunch ungefär.
Försök störa mig, och jag ansvarar inte för konsekvenserna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback