gå upp i tid

Idag hade jag och sandra en dejt i simhallen, men eftersom jag lyckades trycka på snoozen och somna om, var tvungen att stanna vid järnvägen och vänta in tåget och dessutom blir mejad av vägen av en sandningstraktor så hann vi typ simma 3 längder ihop innan hon var tvungen att gå. Dessutom blev jag uppjagad (eller ja, hon såg ut som att hon ville ha mig därifrån) ur bassängen efter bara 25 minuter. Mina axlar är nog dock glada för detta, men inte resten av min kropp. Nästa vecka ska jag vara där före halv sju. Lovar!

Idag ska vi ta med vår Läseklubb till Bokhandeln där de ska få vara med och välja vad vi ska köpa till biblioteket. Ska bli riktigt roligt att se vad de väljer. Hoppas de tar något som vi inte skulle valt själva. Men först ska jag vara trevlig bibliotekarie hela förmiddagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback