Gott Nytt År!

Japp, äntligen NYTT ÅR!
Som jag har längtat efter 2009. Jag har aldrig varit så glad över att ett år är slut förut.
Bäst för 2009 att det sköter sig.

Det mesta är lugnt en sån här kläm-fredag på jobbet. Jag gillar ordet kläm-dag. Jag ser liksom framför mig hur torsdagen och lördagen klämmer på fredagen från båda hållen. Visserligen jobbar jag imorgon också, så för mig är det inte nån riktig kläm-dag, men ändå...
Januari känns lång, men det är mycket som ska hinnas med. Mest längtar jag till den 15:e och sen till den absolut sista veckan av januari då jag ska hinna med en massa roligt med förhoppningsvis de flesta av mina vänner.

Skickar en extra kram till Lars idag och tänker positiva tankar så mycket jag kan. Lovar. Alla tummar är hårt hållna. Hoppas att det hjälper.

Så, ett riktigt gott nytt år önskar jag er alla. Det har ni definitivt förtjänat.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback