Jag blir så trött...

Just nu är jag så förbannad så jag kokar. Råkade hamna på en blogg där en kille skriver om huruvida homosexuella ska få gifta sig eller inte. Jag vet att det tjatas till vansinne, men ändå.
Det handlar först om präster som viger samkönade par.

"Nej, istället är de människor som ser positivt på homosexualitet och andra onaturliga och felaktiga läggningar lika fel ute som om de stod och predikade på en våris medans den går upp.

Detta gäller förresten inte bara sådana "präster", utan också andra människor som är mer positivt inställda till icke-heterosexuella läggningar.

Den enda vägen att gå för dessa är rakt ner i graven.

---
Dessutom kan barnet bli mördat med tanke på allt hat emot homosexuella, lesbiska och andra icke-heterosexuella som finns.

Man måste tänka på barnets bästa.

När det gäller icke-heterosexuella så har de avsagt sig allt som är avsett för heterosexuella, t ex äktenskap och barn.

Det beror på deras sexuella läggning."

Är det bara jag som bli tokig av sånt här?

Killen med bloggen har även inlägg om att vi borde slopa Förintelsens minnesdag ("det är väl dags att sluta tjata om det där nu. Det var ju så länge sedan, och det var ju ändå inte så farligt som de sa!") och att Vita huset inte längre är vitt. "Det har blivit en svart Barack.". Kul kille det där. Verkligen. 


Kommentarer
Postat av: Michael

Än är inte den sista idioten född brukar det heta, och det stämmer nog tyvärr många ggr :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback