Markus Zusak- min nya idol

Kommer ni ihåg att jag skrev att ni skulle läsa en bok som heter Boktjuven som handlar om människorna som bor på en liten gata i Tyskland just när andra världskriget bryter ut och alla barn lär sig att lyda Hitler?
Det är helt ärligt något av det bästa jag läst i hela mitt liv. Jag höll tummarna för lilla Liesel, grät som en galning och log för mig själv. En som jag tror skulle gilla den är definitivt Sandra, så se till att läsa den, ok?

Nu kommer författaren Markus Zusak till Stockholm. 2:a april närmare bestämt. Gissa vem som kommer att vara där och förhoppningsvis få boken signerad? Japp, jag.


Kommentarer
Postat av: Magnus

Du får bo hos mig. Ta semester på fredagen så kan du vara här hela helgen! Party!! Jag ska väl ha kalajs den helgen ;)

2009-01-21 @ 23:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback