Roligt, roligare, roligast...

Från och med att jag går hem idag så har jag en underbar händelserik vecka framför mig.
Det börjar visserligen med en ledig fredag imorgon, men på kvällen ska jag och a-k på bio och se Australia.
Sen fortsätter helgen snabbt med dansuppvisning, förfest hos Erik, partymingel på kak och sen på söndag blir det 90-års kalas hos min älskade morfar.
Nästa vecka bjuder på Cirkus Cirkör på Dansens hus i Sthlm, Anna Ternheim på konserthuset i Västerås och avslutas med finbesök i form av fabulösa Magnus och födelsedagsfest för mig med (nästan) alla mina fantastiska vänner. För att inte tala om att man dessutom får lön! Jag känner redan att jag gillar den närmaste veckan. Det finns liksom ingen hejd på roligheterna.
Nu är det bara att vänta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback