Ordningen återställd

Jaha, nu har vädret fattat att jag är på semester. Regnet har öst ner sen igår kväll, och hela dagen igår var det som ett grått lock över hela Halmstad.
Efter en lång promenad längs havet på Prins Bertils stig igår så ville mamma åka till Wapnö mejeri och titta på korna, så JAG(koälskaren) tittade på kor halva eftermiddagen. Trots allt var det ganska mysigt, och efter det hamnade vi på Galgberget (Halmstads friluftsmuseeum, typ Vallby) för att fika.
Idag har vi ännu inte varit utanför dörren, men nu har det iaf slutat regna. Hallelulja!
Får väl se vad som händer under dagen. Jag vill ju bada! Fatta det, vädergudarna! Sist jag var här var det ju också skitväder. Blä. Om inte Halmstad var så förbannat mysigt så skulle jag bojkotta det direkt.
Jaja, hoppet finns fortfarande där. Det är 2 dagar kvar. Håll tummarna, gott folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback