räcker det snart eller?

Okey, enough is enough, already!
Vi har fattat att ni kan det här med regn nu.
Det börjar bli lite trist att sitta inne och dega. Folk öser vatten ur sina källare och åskan slog ner i ett hus på mina morföräldrars gata. Svensk sommar lyckas aldrig positivs överraska mig. Ändå hoppas jag in i det sista.
Jag är sjukt uttråkad. Trött. Grinig och svår.
Kan någon bara ringa mig och föreslå något roligt så att jag kommer igång. Upp ur fåtöljen.
Jag har visserligen haft ett roligt dygn hos jocke. Spöat honom big time i maxiyatzy, men det räcker inte, även om jag trivs som aldrig annars.
Jag vet att jag klagar, men man behöver faktiskt inte vara så jävla munter hela tiden. tro mig.
Man får vara som man vill.

Det enda positiva var väl när jag ställde mig på vågen hos mina föräldrar idag.
Enligt den har jag knappt gått upp nåt alls sen sista vv-visiten.
Om man vågar tro på det alltså.
Känns knappast så.

Kommentarer
Postat av: Kornélia

Hörru! Kom hit och fika nån dag, vetja! Vi kan snacka skit, glo på hönsen & fåren och busa med min avkomma!

Postat av: Magnus

Regnet är bra för potatisen.. Sörru!

2009-07-13 @ 08:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback