sova

Nyss hemkommen från parken. Jag och Christer sitter i soffan och ska strax sova. Fredrick är fortfarande ute. Ikväll hade de Tribute to the 90's i parken, och vi har lyssnat på bla Dr Alban och E-Type. Kanske inte mina favoriter, men nostalgikicken var ett faktum. Kallt var det dessutom. Jag undrar varför jag alltid blir lika förvånad över att det blir kallt efter kl 22. Det är ju liksom inte nåt nytt direkt. Idag kom dessutom lite regn, men Carina hämtade gratis regncape's till alla och sen såg vi ut som en samling Teletubbies och kände oss ungefär lika sexiga också. Bilder kommer senare, jag orkar inte leta upp sladden till kameran just nu. Jag måste sova. Christer har väckarklockan på 8 för att hinna med förvandligen från vardagskille till skitsnygg brud! Jag älskar verkligen att kolla hur han gör. Så mycket knep så ni skulle bara veta...
Nu, dags att sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback