mysig dag

Dagens väder började lite sisådär kan man säga, men solen tittade fram emellanåt så vi tog en promenad längs havet. Det har ärligt talat blåst smådjävlar här idag, så trots solen så hissade livräddarna röd flagg och det var därmed badförbud. Vi åkte till stan. Strosade runt, åt lunch och sen hem till solen igen. Jag ville absolut ner till havet, så vi gick dit. Jag gick fram och tillbaka med fötterna i vattnet och bara njöt när mina fötter sjönk ner. Föräldrarna gick hem, men jag blev kvar. Det var helt underbart.




På stan idag fick jag dessutom äntligen chansen att kolla in Halmstads nya coola bibliotek. Det har formen av en svängd triangel (typ) och sträcker sig ut över Nissan, mitt i stan. Hela väggarna består av glas, och det var verkligen snyggt. Kul att äntligen få besöka det.





Dessutom träffade vi på Elise på stan, och hon bestämde att vi skulle komma över på fika nån dag innan vi åker hem, och det var ju precis vad jag ville. Hon var sig lik, och hon blev så glad när hon såg oss så att jag blev helt lycklig i magen. Imorgon hoppas vi på sol och BAD!

Kommentarer
Postat av: Magnus

hur faan ser en sväng triangel ut?

Postat av: Jeanette

Åh, så fint det har blivit..hann aldrig se det färdigt innan jag flyttade..

2009-07-22 @ 10:31:08
URL: http://whiteshadows.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback