Fina fisken!

Det här är ju helt sjukt, men det är sol idag också, och min mage har mått relativt bra i flera dagar! Jag har sovit ordentligt och kan äta om jag är försiktig. Jag tror att världen börjar se lite lite ljusare ut. Dessutom har jag en glass-dejt med a-k vid lunch. Det här har potential att bli en bra dag. Bara 16 dagar kvar till Gbg också. Härligt.
För övrigt har ett sjukt uttryck hamnat i mitt huvud och hoppar ut lite titt som tätt utan att jag vet var det kommer ifrån. För bnågra dagar sedan hörde jag mig själv hurtigt utbrista "Fina fisken!" åt något roligt, och nu kommer det hela tiden. Jag måste få det att sluta. Min chef kommenterade och sa att jag lät som en 30-tals komedi. Jag har en aning om att det inte var en komplimang...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback