Förtöjning? Gösfilé? Mörtfiske?

Okej hörrni, jag tror att min motivation kanske kan återuppstå efter Magnus skrämselpropaganda. *ryser*
Så, bring it on. Stavgång, någon?

Idag har jag spenderat halva efm på fakturauppföljningsmöte. Det var ganska roligt faktiskt, för nu börjar jag inse att jag (JAG!) behärskar ekonomiska system och kan konton i huvudet, så där som jag tyckte verkade omöjligt när jag började och bara trodde att de som "jobbat här i hundra år" kunde lära sig. Men tji fick jag. Nu är jag en människa med ekonomiansvar. En "spindel i nätet" på systemet! Nu ska jag bara få ordning på min egen ekonomi. Suck. Genast försvann det roliga.

Förresten, kommer ni ihåg leken där man ska få ut massor av olika ord ur ett långt ord, genom att kasta om bokstäverna? Jag tror att fakturauppföljningsmöte kan vara ett bra utgångsläge. Vem kan hitta det längsta ordet som går att få ut? Kom igen, tänk lite nu. Det är nyttigt har jag hört.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Uppföljningsmötefaktura.. utifall mötet hade kostat nåt som skulle faktureras.. Vad vinner jag?

Postat av: mia

Haha, okej, det där blir svårslaget.

Du ska få en present. Lovar.

2009-06-04 @ 11:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback