snart helg

Ännu en svettig dag på kontoret. Jag börjar verkligen längta desperat efter semester nu.
Igår fick jag iaf ett välbehövligt avbrott vid blå bron. Det var till och med värt cyklingen dit upp. Och det vill inte säga lite.
Ikväll ska det dansas linedance i kokheta polketten. Den brukar bli som en ugn även på vintern, så...
Men det är roligt, så jag ska självklart gå dit ändå. Måste ju fräscha upp minnet så att jag kan minnas danser som "Drift away, cha cha" och "Irish stew" ända till hösten.
Imorgon ska jag jobba halvdag, sen blir det visit hos Anna och senare grillning med Jocke och Erik, och förhoppningsvis lite minigolf också. Jag måste vinna. Annars blir de så kaxiga.
Då är det ju mycket bättre om jag är kaxig istället, eller hur?

Förhoppningsvis blir det sedan en rikitigt fin helg, och då hittar ni mig på skantzöbadet. Helt klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback