Bara så ni vet

Tänkte bara säga att jag aldrig åt någon choklad.
Jag klarade av att stå emot! Fatta!
Idag är det vägning igen. Jag känner mig ganska lugn. Jag har bara fuskat lite lite (man är väl inget helgon!).

Filmkursen igår gick över förväntan. Jag överlevde. Bara det är ju ett under.
Nu är det strax Läseklubb. Min kompanjon är sjuk, så nu håller jag på och läser in mig på fler nya böcker för att kunna ge kidsen lite boktips så de blir nöjda.

För övrigt saknar jag Magnus. Han borde komma hem från Thailand nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt, vad duktig du är :)

2009-03-25 @ 16:50:48
Postat av: Anonym

Härligt, vad duktig du är :)

2009-03-25 @ 16:51:04
Postat av: Anonym

Härligt, vad duktig du är :)

2009-03-25 @ 16:51:24
Postat av: A-K

hahahahahaha, det blev något fel på datorn, men det var väl skönt att höra att du är duktig. Kram kram

2009-03-25 @ 16:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback