Tillbaka

Jag har haft några minst sagt spännande dagar.
Efter att ha haft mer eller mindre (mest mer) ont i magen hela helgen så bestämde sig min mage i måndags morse för att nu fick det vara nog. Akuten nästa.
Kom hem igår efter diverse undersökningar och inte ett dugg klokare än tidigare. Remiss till medicinavd och ännu fler undersökningar fick jag iaf. Får väl vänta och se, som syster Mona skulle sagt.

Hade betydligt trevligare i fredags. Satt hos Jocke och kollade på film, åt popcorn och somnade med Tippex på magen. Men nu är jag tillbaka i verkligheten på jobbet. Biblioteket är stängt och vi städar och röjer som galningar.

Ikväll är det dags för första vägningen på vv. Med tanke på min diet på sockerlösning och alvedon, så hoppas jag på ett fint resultat. Vi får väl se.
Avslutar bara med en härlig lördagsmorgonsbild på underbara Tippex där han ligger och värmer min mage.


Kommentarer
Postat av: Nurse Mags

Hrmrhm... Det ska stå, "Remiss till medicinmottagningen fick jag iallafall"...



om 3 dygn sitter jag på planet :)

2009-03-11 @ 16:45:03
Postat av: mia

Vad petig du är...

2009-03-12 @ 11:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback