Grattis Norge!

Så, nu är jag äntligen på plats för att kommentera lördagens final.
Jag säger egentligen bara Grattis Norge. Jag har lyssnat på låten hela morgonen och jag fullkomligen älskar den. De förtjänade att sätta poängrekord. Sen att alla tycker att han ser ut som en liten hobbit är en saga för sig.
Under lördagens röstning var jag såklart förbannad som få, men nu känns det rätt okej. Självklart vill jag att alla ska fatta hur underbar Malena är, men sanningen är att det inte var helt klockrent på scen. Jo, på de höga tonerna, för där är det ingen som sätter sig på henne, men verserna lämnar ju lite att önska.
Iaf, på det stora hela är jag nöjd. Förutom att Tyskland spöade oss. Sista landet ut att rösta var ju Danmark. Vi låg typ 2 poäng efter Tyskland, och jag bara "vi måste gå om Tyskland, för i helvete!"

Jag: Jaaa! Vi fick 4 poäng av Danmark! Hurra!
Sabina: Ja, synd bara att Tyskland fick sju...

Upp som en sol, ner med en förbannad otur.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback