Hurra, men vad fan...?

Jag behöver väl knappast säga att jag är glad idag. Vi seglade igenom semin lätt som en plätt (hoppas jag).
Vi fick ju inga poängresultat alls igår, men vi gick iaf vidare.
Jag hade ju gissat vilka 10 som skulle gå vidare, och jag fick till slut sju rätt. Inte så pjåkigt, men det hade blivit nio rätt om jag hade gjort listan efter att jag hört bidragen live. En del var ju hemska. Schweiz föll tyvärr, och likaså Andorra, och Montenegro kunde jag lika gärna vara utan.
Jag är rätt nöjd med vilka som gick vidare till lördagens final, och dessutom gick alla tre nordiska länder vidare.

Så till programledarna. Oh My God! Är de där galningarna det bästa de kunde gräva upp? I hela enorma Ryssland?!
K-A-T-A-S-T-R-O-F stavas det.
Han var mest läskig och kunde inte sluta klänga på den helt värdelösa fotomodellen som stod där och såg korkad ut.
Varje gång hon öppnade munnen för att prata så dog jag nästan.
Den enda killen som kunde göra sig förstådd på engelska, och som dessutom var snygg, honom hade de placerat bakom scenen, i greenroom. Why?

Jaja, det är Ryssland, och man kan liksom inte låta bli att bli förbannad på dem när de lägger ner ca 380 miljoner (Japp!) på en massa onödig teknik och en scen stor som en halv fotbollsplan (när man bara får vara 6 st på den under framträdandet) och sen har så dåliga programledare. Dessutom är ju Ryssland ett land som kanske skulle försöka lägga sina pengar på nåt annat. Visst, det är snyggt som tusan, men ändå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback