kom igen nu...

Kul, vi är alltså...tre som ska spela brännboll. Pax för att vara brännare! :D
Stackars den som ska vara i innelaget. Varva in sig själv varje gång. Låter jobbigt.
Någon annan måste väl vilja vara med?
Kom igen nu. Ni kan sova hos mig sen efteråt om ni inte bor i krokarna.

Iaf, idag lyser solen som vanligt, och jag ska förhoppningsvis se lite av den idag. Men först lunch med a-s, sabina och albert och ikväll blir det förhoppningsvis stavgång. Jag har fuskat lite för mycket den här veckan, även om jag absolut inte ens varit i närheten av vad jag åt innan jag gick med i sekten. Får väl se imorgon.

För övrigt så är det bara 38 dagar tills jag ska till Göteborg. Det är ju snart... *jubel*

Kommentarer
Postat av: A-K

Det var verkligen dålig uppslutning, tyvärr kan jag inte lova något om mitt eget deltagande!

2009-05-27 @ 11:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback