Möt mitt nya alter-ego

Jag tror att Häftiga Hervor har fått en kompis. Möt Hurtiga Hervor. ;D
Igår stavade jag och kompanjonen runt spåret som galningar, och imorse var jag i simhallen halv sju.
Idag är det dags för veckans vägning och sen ännu mer stavgång.
Här ligger vi inte på latsidan, även om jag skulle vilja.
Jag har sjukt ont i huvudet och käkarna idag och väntar bara på att ett åsk- och regnväder ska braka lös. Det är nog det som ligger och trycker i luften.
Eller så ska jag ta en huvudvärkstablett. Det går ju också.

Kommentarer
Postat av: HH

hahahaha, hurtiga Hervor. Vad duktiga ni är!!

2009-05-20 @ 12:31:04
Postat av: esset

men visst var vi duktiga; men ikväll får du nog ligga i soffan och vila. vila ut :)

2009-05-20 @ 16:28:34
Postat av: Magnus

Låter som om ni skulle vara typ 70 bast. Häftiga H har leopardtights och knallrosa blus på sig och Hurtiga H jagar pojkarna som jobbar på ålderdomshemmet...



och nej, jag gillar inte att se leopardtights och rosa blusar... ej heller gillar jag att ha det på mig...

2009-05-20 @ 17:31:47
Postat av: mia

Moahaha, vänta bara. Vi kommer att bli såna när vi är 70. Inte långt kvar... ;)

2009-05-20 @ 19:25:30
Postat av: VV

Varför är det bara jag soom har ett ohäftigt namn?? Velig..hmm..jag kräver byte av V:ets betydelse...

Postat av: HH

VV vad tror du om Vampiga Vera, hahaha

2009-05-21 @ 08:15:34
Postat av: Vampen

I like it. =D Haha. Jag är ganska vampig, ibland kan folk tro att jag är Pamela Anderson. Eller ja, det kanske är mest folk med bara en åra i vattnet som tror det, men ändå.... Hhaha.

2009-05-21 @ 22:37:10
URL: http://whiteshadows.webblogg.se/
Postat av: Hurtiga H

ja, de som hissen inte går ända upp på, eller hjulet snurrar fast hamstern är död, eller hur var det...? :D

2009-05-22 @ 12:56:20
Postat av: Magnus

Kanske dom som inte har alla flingor i paketet.. eller där det lyser man ingen är hemma. Kan också vara där några hästar har rymt från hagen.

2009-05-24 @ 12:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback