semesterminnen

2 lediga dagar med mycket tveksamt väder. Idag jobbar jag och himlen är såklart klarblå och solen skiner som en galning. Det finns ingen rättvisa i världen.
Långhelg med uppehåll för halvdags jobb i fredags har varit väldigt skönt.
Har haft besök av lillasyster, varit i spåret, träffat a-k, handlat ny dahlia och läst fyra böcker.
Helt okej helg, men jag längtar till min semester. Jag behöver ensamtid och äventyr, men inte samtidigt dock.
Jag längtar till Liseberg och att åka Balder med Magnus.
Jag längtar till Tylösands lååånga strand och alla smultronställen som jag har i Halmstad. Allt som jag saknat mycket mer än vad jag trodde att jag skulle. Att semestra på ett ställe varje sommar hela livet sätter sina spår.
Men det är fortfarande ett par månaders jobb kvar innan jag kommer dit.
Men bara en månads jobb till Göteborg. Hoppas tiden går snabbt.

Kommentarer
Postat av: Magnus

Nedräkningen har börjat! Du får titta någon annanstans när jag hånglar upp sötnosen mot en vägg dock ;)



och nej, sorry Jeanette. Jag menar inte dig ;)

2009-05-25 @ 10:49:06
Postat av: mia

Jaja, det är lugnt, bara du inte kastar ut mig ur hotellrummet. :)

2009-05-25 @ 11:44:17
Postat av: Magnus

Klart jag inte ska kasta ut dig ur rummet.. Du kommer ju inte att få komma in.. Muhahahahaha!!

2009-05-25 @ 18:48:30
Postat av: mia

Då ska jag gömma mig och sova kvar på Liseberg och tjuvkoppla Balder så jag kan åka hela natten. :D

2009-05-26 @ 15:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback