Världens bästa pappa

Det är väl ingen som missat att det är Fars dag idag. Många tycker att det är slöseri med pengar att fira och att affärerna utnyttjar oss, men jag gillar det. Min pappa har slitit med att uppfostra fyra mer eller mindre galna döttrar i åratal, och jag tycker att en dag om året är det minsta han ska ha.
Jag har såklart en underbar mamma också som dragit sitt strå till stacken, men henne tar vi när det blir Mors dag.
Min pappa är helt fantastisk. Jag vet att andra säkert har pappor som de tycker överglänser min, men för mig är han helt perfekt. Jag älskar att han finns där när jag behöver honom, men att han också låter mig få kämpa lite och lära mig att klara mig själv. Jag antar att man måste göra så när man har fyra barn. Man kan inte övervaka och hjälpa med allt, och det har gjort oss till starka individer som klarar det mesta.
Men när saker blir svåra eller man bara vill vara liten och svag, eller späda på hans "stora-starka-pappa-ego" så kan man alltid räkna med att han finns där. För mig är han verkligen Världens bästa pappa! ♥






Kommentarer
Postat av: A-K

Heja Pappa Kent!!

2009-11-08 @ 16:57:57
Postat av: Kristina

Japp! Våran pappa är BÄST!!

2009-11-09 @ 16:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback