äntligen

Så, nu har jag varit och fått svar på mitt arbets-EKG och ultraljudet.
Efter mycket om och men så lyckades han ge mig rätt svar. Först verkade han inte ha en aning om varför jag var där, och lyckades hitta nåt provsvar från i mars som rörde min mage. Dessutom såg han lite förvånad ut när jag sa att det var gamla nyheter. Har de ingen koll, liksom? Till och med jag såg ju att det fanns nyare provsvar på datorn.
Iaf så såg jag till att jag fick provsvaren på papper så att han inte skulle blanda ihop allt igen. Allt såg fint ut även om de hade reagerat på alla mina extraslag. Jag fick göra nytt EKG (jag är typ EKG-proffs snart) och sen skrev han ut tabletter som jag kunde ta vid behov. Tex när jag ska sova och störs av extraslagen. Tack. Ett resultat till slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback