Hej då sista lilla gnuttan självförtroende...

För att få bort lite av fläsket så åker man till simhallen. Simmar som en dåre tills kroppen vägrar samarbeta längre. Släpar sig ut till omklädningsrummet, duschar och börjar smörja in sig. När man står där i hela sitt bleka praktfulla degiga jag och är åtminstone lite nöjd med sig själv så kliver självklart SJÄLVKLART tre pinnsmala fotomodellstjejer in genom dörren. De har såklart redan bytt om hemma och står och poserar framför spegeln i små välsittande bikinis. Och så börjas det.
-Åhh, Guuuuud! Kolla vad mina lår dallrar när jag hoppar!
-Shit, vad min mage har blivit stor! Kolla!
-Ni kommer dö när ni ser hur blek jag är!
Osv i all jävla oändlighet. Behöver jag nämna igen att jag stod där 2 meter ifrån dem utan snygg bikini, men snyggt valkig, degigt blek och med självklart håriga ben (det är ju för fan kallt ute!)?
ÅNGEST!
Tror att jag håller mig till tanterna på onsdagsmornarna hädanefter. De är iaf också slappa, hängiga och orakade.

Och btw, vems lår dallrar INTE när man hoppar?!
Herregud!

Kommentarer
Postat av: Roberth

hur gamla var de 14?

2009-10-14 @ 18:24:13
Postat av: Maria

ja, typ... :)

2009-10-16 @ 10:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback