Spännnade...

M. Devon
Rue Alfred Marche
Librevil

Jag kontaktar dig på uppdrag av vår avlidne klient, en medborgare i ditt land och de investeringar han gjort med våra investmentbanken.
 
Den 15 juli 2001, vår kund som har ett guld och råolja handlare deponerade summan av fyra miljoner amerikanska dollar under en portfölj förvaltningen av våra investmentbanken under 4 år och deponering förföll den 15 juli 2005 med över 98% tillväxt som uppgår till totalt sju miljoner Nio hundra tjugu tusen amerikanska dollar. Detta medel har sedan mognat och slår runt på de medel som också har gått ut
 
Vår kund dog i december 2005 vid en ålder av 81 vid den tiden var han färdigställdes och skilsmässa från sin 4 decennium långa äktenskap. Vår klient inte ange sina närmaste anhöriga eller mottagaren att hans enorma egendom, eftersom han var föräldralös och har inga barn och alla försök att hitta hans närmaste familj har inte lyckats.
 
Den främsta orsaken att kontakta dig är att du ska stå i som en efterträdare eller närmast anhöriga till den enorma kvarlåtenskap vår avlidne klient. Jag garanterar er att detta skulle ske under en legitim arrangemang om jag kan få ert samarbete och sträng sekretess.
 
Om du märker att du kan arbeta med mig om detta, komma tillbaka med mig för mer information om hur man skall gå med: Ditt fullständiga namn och adress, ditt Plats och födelsedatum, Your Private detaljer telefonnummer och yrke: Vänligen om du inte är intresserad av detta förslag vänligen ta bort denna post och jag kommer inte kontakta dig igen på grund av den känsliga naturen i denna process.
 
Väntar på din brådskande svar.
 
M. Devon

Kommentarer
Postat av: sandra

fasiken vad bra.

då kommer du ärva hela nigeria(brev)-förmögenheten mao ;) :p

2010-02-10 @ 20:48:55
Postat av: Anna

Kanske bäst att du ger Mr. Devon ditt kontonummer också. Ja, så att de vet vart de ska sätta in pengarna.. :P

2010-02-11 @ 12:34:49
Postat av: Magnus

Du delar väl med dig? ;)

2010-02-11 @ 14:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback