men kom igen nu...

Nu är det nästan två veckor sedan jag gjorde min snygga vrida-foten-och-sätta-mig-på-den-vurpa.
Den gör fortfarande ont. Ganska mycket ont faktiskt.
Jag har sett fram emot vårens premiär av Linedancen, och den är ikväll, men jag kan ju knappt gå!
Pga detta blev också sandras förslag om bio ännu mer lockande, så nu blir det Sherlock Holmes hela kvällen. Dansen får vänta till nästa söndag då foten förhoppningsvis gillar mig lite mera.
Imorgon skulle jag ju dessutom börja på step-up.
Vad är grejen egentligen? Är det meningen att jag ska ligga och slappa på nya svarta soffan hela våren, eller?
Jag som för en gångs skull har lite träningsmotivation. Suck.

Förresten så fick jag gosa med lilla Lucas (mitt nya syskonbarn) både igår och idag. Happy days!
Han är verkligen ursöt. Verkligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback