Min fantastiska syster och lite annat

Min fantastiska lillasyster har fått ett nytt jobb!
Förlåt, var inte meningen att låta så förvånad, för det är jag inte. Hon är briljant, och jag tvivlade aldrig en sekund på att hon skulle hitta ett jobb i Västerås. Skönt för henne, och skönt för lilla systersonen som slipper vara lååånga dagar på dagis. GRATTIS igen! ♥

För övrigt så är jag igång igen på träningsfronten. Simning i tisdags, schlagergympa i onsdags och träningsvärk idag.
Jag skulle faktiskt tränat idag, men jag tror att jag bara tar promenaden dit och tillbaka för att köpa gymkort och sedan går på bio med äldsta syrran istället. Det är ju trots allt fredag.
Träningen kan jag klara av imorgon.

Och, ni har väl inte missat att vi har Linedance-uppvisning imorgon kl 14 i Folkets hus? Det är obligatorisk närvaro, det säger jag er.

Nu- jobba.

Btw så är det väldigt svårt att få bokstäverna till ordet schlager i rätt ordning när man skriver på tangentbordet. Det slår nästan kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback