Ge mig min motivation tillbaka!

Jo, tro det eller ej, jag gillar faktiskt regn.
Speciellt idag eftersom min solbrända kropp behöver vila, och jag ska vara i Kolbäck hela efm.
Problemet med dåligt väder är väl bara att inte en enda Kolbäcksbo går utanför dörren. Jag har laddat med böcker att läsa.

För övrigt så vet jag inte vad som hänt med min duktiga motivation de senaste två veckorna. Jag har totalt ballat ur, och inte kom jag iväg till spåret igår heller som jag skulle. Detta måste tas tag i. Nu. Bums.
Kan inte någon bara komma på något riktigt bra skäl till det här gå-ner-i-vikt-och-komma-i-form-projektet?
Förutom alla de uppenbara hälsofördelarna och att slippa köpa kläder på tjockis-avdelningen alltså.
Här duger inte klyschor som att "du är fin som du är" och sånt skit. Okej?!
Sätt igång, ge mig min motivation tillbaka!


Kommentarer
Postat av: Magnus

Alltså, skärp dig för faaan! Din jävla mes! Jag trodde inte du var så förbannat jävla vek! Jag trodde du var något att räkna med. Du gör mig besviken.

2009-06-02 @ 18:47:33
Postat av: mia

Ehh...tack...tror jag...?

2009-06-02 @ 18:58:49
Postat av: Magnus

Varsågod! Ja, seså nu. Kom igen nu. Du kan ju om du bara vill.

Själv har jag insett att jag tappat aptiten. Kommer faaan inte ens ihåg när jag var hungrig sist. Men nog faan äter jag ändå allt. Jävla skiten liksom!

2009-06-03 @ 08:28:22
Postat av: Magnus

..och hälsofördelar.. Du skulle bara veta hur många överviktiga patienter vi får in som har svampinfetioner i hudvecken. Ja, eller.. Jag har väl sett en på 7 år men ändå, det luktade inte godis om man säger så... Sen finns det ju många andra grejer..



Fetto-ickefördelar.

Svampinfektion.

Oläckra kläder.

Mindre ragg - alltså, man vill ju inte ha en feeder.

Högt blodtryck.

Diabetes.

Hjärtinfarkt.

Stroke.

Belastningsskador.

Behöver mer sprit för att bli full.

Svårare att bli buren över tröskeln när man gift sig.

* Svampinfektion - tänkte bara påminna...





Nu sova..

2009-06-03 @ 08:35:03
Postat av: mia

Tack! Faktiskt!

Hur kunde jag gissa att det skulle vara du som skulle stå för de flesta utskällningarna? ;)

2009-06-03 @ 12:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback