snabbläsare

Fatta vad mycket bra böcker det kommer ut i butikerna i augusti och september!
Jag har nyligen gått igenom katalogen Höstens böcker 2009 och jag kan knappt vänta på att sluka dem.
Som vi alla vet är jag hopplöst värdelös på att vänta. Det är inte riktigt my cup of tea, så att säga.
Det anses ju lite fint att vara duktig och snabb på att läsa, men jag är inte så säker på att det alltid är bra. Jag blir ju så ivrig, så ivrig bara jag tänker på en bok som jag vill läsa, och när jag äntligen får tag i den så läser jag som en galning utan att sluta (förutom för att tjuvkika på slutet) och när jag är klar blir det en slags tomhet som bara går att fylla med en ny bok, och så kör jag på. Jag är övertygad om att jag missar saker i böckerna, och jag önskar att jag kunde läsa sakta och njuta boken långsamt sida för sida, men sanningen är att när jag är klar minns jag inte ens att jag bläddrat.
Det som är bra är väl att jag inte kommer att ha några problem i augusti. Jag kommer att hinna med allt som jag vill läsa. Just bring it on, ok?

Kommentarer
Postat av: Anonym

men du. jag har en hög med chick lit här hemma nu, du kanske är lite sugen på bergdorfblondiner? ;)

2009-06-18 @ 09:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback